petek, 16. julij 2010

Kolo, klanec, pot, cilj, hrana....ne nujno v tem vrstnem redu

Ideja o spletni strani, kjer bi opisoval svoje kolesarske podvige ter, kar je še skoraj bolj pomembno, kam se potem dobro okrepčati, je stara že skoraj toliko kot moja malenkost.

Izgovorov, zakaj se tega do sedaj še nisem lotil, mi je zmanjkalo. Pred vami je torej moj spletni dnevnik kolesarskih tur ter gostiln/okrepčevalnic/turističnih kmetij, ki sem jih obiskoval v upanju na gurmanske nepozabne užitke. Na žalost sem določen arhiv tur založil neznano kam, vendar upanje, da jih še najdem, umre zadnje.

Vozil sem se bodisi sam ali s prijateljem Primožem. Ture so predvsem gorske, različnih težavnostnih stopenj. ˝V klancu še najbolj vztrajni utihnejo.˝ je bil najin/moj moto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar